umrumdadegil Papatyaebru 31. Haftada aynı durumda o kadar yorgun hissediyorum ki🥲 Rabbim sağlıkla kavuştursun ismi çok güzel prensesin💜
umrumdadegil A12_S07 malesef ilgilenmiyor çoğu yer🤦🏻♀️ aralıklı olsa kasılma sancı falan oluyordur diyecektim ama sürekli olması neden bilmiyorum. Benimde karnım sertleşiyor ama sancım var benim ve aralıklarla oluyor sertleşme
Aryaam umrumdadegil bizde 24+1 olduk hamdolsun inşalh 38 oluruz hep ağrım var her günüm korkulu geciyo erken olurmu diye tansiyonum var vs vs ve kızımın ismide inşalh nasip olursa hifa nur olcak
umrumdadegil Aryaam zamanında gelir inşallah stres yapma benimde sıkıntılı geçiyor biraz 💜 sağlıkla gelsin prenses 😍
turkan403 umrumdadegil doğumdan beri regl gormdm bn 🤷5ay.oldu ama 7gun var ayn2sni regl sayarsak ogun leknmem oldu cnku
HandeGezer umrumdadegil umrumdadegil sordum bebek büyüdükçe baskı yapıyor denildi okyanus suyu Al dedi.başka da bir şey yok
HandeGezer Arkadaşlar neredeyse 48 saattir uyumadım. Nefesim yetmiyor böyle yataktan ayaklarımı çırparak kalkıveriyorum. Burnumdan da az nefes alıyorum 33 haftalık hamileyim. Sinirim bozuluyor uyuyamadıkça. Sizde var mı bu sorun Ve çözüm önerisi
Canan-_16 umrumdadegil kontörle gittim dün herşey yokunda şükür 16 haftalık 170 gram dedi oğluşum olacak pipisini de gördük:)
umrumdadegil turkan403 anladım düzene girmedi o zaman daha biraz daha bekle kan verirsin. İstiyor muydun ikinci bebiş 🥰
turkan403 turkan403 3olucak 🙈 sürpriz olur eşim istyo du bnde süt korur kafasına takilmyodm olmaz v.s diye leknme şüpe etirdi bni
Yessiimm umrumdadegil yaaa gerçekten miii teşekkür ederim ☺️ eşimin yoğun isteği üzerine böyle karar verdik ilk zamanlar hiç ısınamamıştım ama şuan hoş geliyo gibi 🥲
Canan-_16 umrumdadegil evet aslında 11 haftalıkken yüzde 80 erkek dedi kesinleşti yani pipisini gösterdi iki bacak arası 🤣