zeyy7447 Necla hanıma gidiyorum çok memnunum 1 2 kere kontrol randevusuna gittim mesai saati dışında şeymin ve muhabbet hanım vardı ama ben en samimi Necla hanımı gördüm açıkçası muayene süreleri uzun sürüyor bundan kaynaklı da randevu saati orda olsak bile içeri girmemiz 1 saati buluyor ama gayet güzel ilgileniyor renkli olarak fotoğraf veriyor her gittimizde 34+4deyiz gayet memnunuz