zeyy7447 Busraoz yaa ne güzell 😍 genellikle çoğunluk necla hanıma gidiyormuş ben muhabbet hanıma aldım ilk randevumu bidahakine necla hanıma gitmek isterim
isilaybestee Busraoz bende Necla hanımda takipliyim sizin deneyiminize dayanarak soruyorum doğum gece olursa yada mesai saatleri dışında nasıl bir yol izleniyor hastanenin bu durumdaki politikası ne acaba bilginiz var mı
mkrgln Necla hanıma gidiyorum sona kadar normal diyip sezeryan yapıyor diyen duydum. Tecrübeliler yazabilir mi💕
carpediemm1 Mürvet hanıma gidiyorum ben de 16 haftalığız şu an🌸 genel anlamda memnunum 13.haftada da cinsiyetini öğrenmiştik. 17.haftada tekrar muayene ye gideceğim nasipse🌸