Nursumeyye5 birebir yaşadıklarımızı yaşadım ayağa kalkarken otururken merdiven çıkarken yatakta döndüğümde falan kuyruğum çıktı diye düşündüm hatta bende bu halimle normal doğum olur mu diye düşünmeye başladım ama bir haftadır hafifledi biraz ağrım ben artar diye korkuyordum pazartesi günü doktor randevum vardı orda doktor bebeğin döndüğünü söyledi belkide o yüzden hafifledi biraz