Nursumeyye5 evet son ay değnekle yürüdüm. Doğumum güzel geçti. Ama doğum sonrası sezeryanlı gibiydim sizi üzmek istemem asla. 3. Günümde hemen korse taktım. Belimi o rahatlatıyordu. Tam basamıyordum ayağım üstüne. Sağ bacağımdan bıçak gibi saplanıyordu. Beyin cerrahına gittim. Gebe olduğum için müdahale etmedi. Ama sizin vaktiniz varsa fizik tedavi düşünebilirsiniz .