Medine_yasar05 turkan403 cnm ben Ekim ayında 1 ay boyunca kanamam oldu Kasım ve aralıkta daha hasta olmadım
turkan403 Medine_yasar05 doğumdan hemen sonra siz gordunz o zaman bn hiç regl gormdm da leknmem oldu tek gebelik oluşur mu yinede regl görmesek bile
Dilan1998 Medine_yasar05 maşallah kaç kız kaç erkek çocuğunuz var bende çocukları çok seviyorum 3 cü düşünüyorum allah nasip kısmet ederse
Medine_yasar05 Dilan1998 Allah bağışlasın cnm benim 3 oğlan 2 kızım vardı bir kızım vefat etti şimdi 3 oğlum 1 kızım var
turkan403 Medine_yasar05 yaa ben regl olmdm boşuna sevnmim o zaman leknmem oldu sadece oda yerleşme kanaması sandm demek ki süt tutuyoms benmkini,🤦
Ebruebos Pelsa var canım var kuruma çizgileri böyle olmuyor aynı testten yaptım kuruma çizgisi çok farklı çıkıyor bu pozitif kan ver 😊
Medine_yasar05 Pelsa tabi cnm yine bir kan tahlili ver belki siz istiyorsunuz ama bende eşimde istemiyoruz