Medine_yasar05 benmde 5aylk oldu kızım hale regl gormdm siz görmüş muydunz bu ayn2snde sadece leknmem oldu kahvrengi çok azdi kesildi hale bekliyorum gelmedi 18gun oluyo bugün hale regl olmdm sağ kasık ağrısı yokluyo arada hep anlmdm evde test de yapmştm negatif çıktı sonradan benm baya zaman geçince grimsi çizgi çıkıyo oda kuruma çizgisi ztn🤷