Babyy001 ne bilim cnm doktor negatif dedi ama aklımda neden 0 değilde 2 çıktı diye düşünüyorum istememizin sebebi cnm ikinci evliliğimiz eşimle 2 onun var yanımızda 3 benimkisi var onlarda yanımızda 1 tanede ortak evladımız var evin içinde 6 çocuk var bana kalsa isterim de tansiyonum sürekli yükseliyor gebelikte eşimde ondan dolayı korkuyor