Cucu_01 maalesef hatta benim dikişlere sadece batikon vermişti dikişler kurudukça geriliyodu acıyodu. saglıkocagındaki hemşirede anestol krem vermişti gerilip acımasın diye. kontrole gittgimde batikon kuruttugu için ebenin verdgi kremi kullanıyorum demiştim. Ben krem vermeyi bilmiyom mu dedi 😀 dikişler nemli olursa daha çok mikrop kapar daha geç düşer dedi 😀 azcık dayansaydın dedi bana 😀😀acayip bi doktor. sezeryandada onda karar kıldım ya çok sagolun ☺️