snysngn inan gram hissetmiyorsun belden uyuşma yaparken bile iğne giriş asla hissetmedim hatta damar yolu bile daha çok acıtıyor öyle diyim ondan sakın korkma ..
Çekiştrme kesik falan bunlar da sıfır hissetme sadece gıdıklanma hissettim ve sadece toplam 5 fk bile sürmedi o yönden çok güzeldi ..
Odaya geldim uyuşma 3 saat sonra geçti sonra kanamam baya başladı zaten altımı bağlamışlardı🤭
Bşrde gaz çıkarman gerekiyor yoksa ağrı kesici yapmıyorlar gaz ilacı verdiler hap ondan sonra çıkardım rahatladım dikişler de kapalı halen cuma pansuman gel dedi cüneyrt