Benm ablam kendisinde dogm yaptı ablam kendi istegiyle sezeryan oldu bağlatmak için ikisi normaldi doktorundan çok memnundu . Bende kendisine cinsiyet öğrenmek için gttm 11.haftasa biraz çabuk muayene ediyor ve suratsız gbi geldi ama karakteri oymuş 🤣cinsiyetini bildi doğum tarihini yazdı seseryan dedi neden dedi onu sormak aklıma gelmedi 🤣