BetulMom ben masa başı çalışıyorum evden, bebeğimle daha fazla vakit geçirmek için 37 yi beklemek istiyordum ama doktor oturmcaksın bile diyince eşimin ısrarıyla izni başlattıım. İşleri de en cavcavlı zamanda bıraktım, hiç umrumda olmadı valla. Sanki bana çocuğuma bişi olsa yardımcı olacaklar, üzülecekler. Boşver kendine ve çocuğuna odaklan en güzel zamanlarımız şimdi. Bol bol dinlen, izin aldım diye evde de iş yapıcam diye tutturma ha 😁