Hnd_01 BetulMom benmde öyle canim.hic dinlenemedim bende ama doğumumu hızlandırmadi 🤭😅simdide doğsun diye bekliyoruz.acikliginiz olmadığı için sancılarıniz durur diye düşünüyorum ❤️çok geçmiş olsun 🙏🏼inşallah zamanında saglikla doğar bebislerimiz.
BetulMom Hnd_01 amin inşallah ya,yarın kontrol var herşey normal olacak diye düşünüyorum iyi düşünmeye çalışıyorum