Bugün 32.hafta için rapor almaya geldim. Dün de işleri bitireyim diye 7de falan çıktım kendimi çok yordum.şimdi nstde doğum sancısı gibi sancım çıktı.açıklığa baktı yok Allahtan. 2serum ,3 iğne yedim.serum devam ediyor,bitince yeniden nst olacak ve sancıya bakacak eğer bişey çıkarsa yatış vereceğim dedi.nolur dua edin erken doğum falan olmasın çok kötü hissediyorum.