papatyaolsun -Kardelen38- canım valla kan verip kesinleştirene kadar hiç umudum yok umarım vardır ☺️ ay en çok korktuğum şey kusmaktır ☺️
papatyaolsun HayaLim_Panbik şans seninle olsun kuzum sakin ve yapıcı konuş eminim aşamayacağınız şey yoktur
MorKelebek54 Bbk88 2 yil gecti maalesef. Esimde de bendede bi sorun yoktu ama rahim filmi cektirdim bi tupumde yalisiklik vardi acildi ertesi ay kimyasal gebelik gecirdim uzerinden tam 2 yil gecti yine aralik ayiydi☺️
Bbk88 MorKelebek54 Benim de 3 ay geçti bu komyasaldan sonra hemen kalam çok insan var kalamayan da var tabi ama hersey nasip kısmet Allahim nasip etsin 🩷
MorKelebek54 Berfinyavuzz negaitf maalesef kuuzm gebelik pozitif denmesi icin degerin 5 den ustu olmasi gerek
HayaLim_Panbik papatyaolsun walla benle tartisiyorken bekle dedim ve yaptigim test sonucunu al bakalim dedim eline verdim. Buyuk bir saskinlik sok yasadi. Bide diir ne zaman oldu nasil oldu:)) once inanmadi dio bu eski test demi dedim yok yemin ettim oyle sok yasadi:)
papatyaolsun HayaLim_Panbik belki de bu bebiş size iyi gelecek ve bağınız kuvvetlenecek evliliğiniz kurtulacak kim bilir 🙏🏻☺️