Sedoliko aynen kuzum ben ilk kez böyle bir şey yaşadım aslında. Daha önce silik de olsa hiç çizgi çıkmazdı. 1 buçuk senedir ilk kez silik çıktı demek ki testin kendi özelliğiymiş 2 tane yapmıştım ikisi de silikti. En hayırlı zamanda sağlıkla gelsin hiç sorun değil