Bktsyktrci seni bu konuda çok iyi anlıyorum, inan planlayınca olmuyor, şu an memleketimizdeyiz, buradayken doğurmayı çok istedim, ailelerimiz ilgilenir bildiğimiz hastanede doğururum dedim ama olmadı. Hayat planı hiç sevmiyor. Haziranda doğu görevimize gitcez ve hiç tanıdğım olmayacak. Nerde nasıl doğrurum bilmiyorum. O yüzden seni iyi anlıyorum. Uzakta tek başımıza büyütcez