YldrmNUR Kuzu bende adete 4 gün kala böyle silik öğrenmiştim. Kan verdiğimde beta 49du daha :) şuan 17 haftalık olduk. İyi haberlerle gel 🤲🏼
papatyaolsun YldrmNUR insallah vardır kuzum biraz önce dayanamadım tekrar test yaptım ama bir şey çıkmadı bu kez 🤷♀️
HayaLim_Panbik papatyaolsun bende kendimden supheliydim az önce test yaptim hamileyim kafam allak bullak
papatyaolsun HayaLim_Panbik yaaaa hayırlı olsun kuzum istiyor muydunuz ☺️ sen de testini paylaş bizimle ☺️
HayaLim_Panbik papatyaolsun kiz resim nasil yujleniyirdu. Hizliresim.com girdim yukledim ama resmin linki bi yerde cikmadi
HayaLim_Panbik papatyaolsun walla ben yasimdan dolayi cekiniyordum gec evlendik biz. Ve bu nasip olursa 4.cu olacak. Ben cocuklari cok seviyorum Rabbim veriyor kolayligini bi sekilde. Saten bi gulumsemeleri dunyaya bedel. Yalniz esimle ciddi sorunlarimiz var ve ona bu aksam aciklicam sabahda erkenden dr gitcem. O istemicek😔😔😔
papatyaolsun HayaLim_Panbik kuzum resmî yükle diyorsun birkaç saniye sonra yüklendi yazıyor. Aşağısında httlm ile başlayan linkler çıkıyor. 3 tane çıkıyor. 2.sini kopyala buraya yapıştır:)
papatyaolsun HayaLim_Panbik kuzumm sakın canını sıkma. Her şey allahtan. Güzel bir şekilde açıkla eşine. Olan olmuş birlikte yaptığınız bir şeyin sonucu bu, ayrıca çok güzel bir şey. Tatlı dille söyle, rabbim yanında olsun . Kötüyü çağırma belki çok sevinecek
HayaLim_Panbik papatyaolsun hayatim birden tepetaklak oldu canim.. ona dedim cocuklari yatirinca seninle son bise konusacam…ona gore secdigin yola karar ver diye…
papatyaolsun YldrmNUR ahahahahah 😂😂😂 kuzum valla eşim görevde , anca sabah erken gidip verebilcem. Bana da saatler geçmiyor aşırı merak ediyorum ama şimdiye kadar o kadar çok test verdim ki bi yandan da ümidim yok