_annee Kediannesi1 ben de dün tahlil verdim, idrar yolu enfeksiyonu oldgunu tahmin ettim , bugün sonucu ögrenmeyr gtcem bakalm. Bu enfeksiyon yüzünden en erken kacıncı haftada dogum oluyo ki acaba
Kediannesi1 _annee çok yoğun enfeksiyon gerekiyor o da hemen başlatmaz tetikler sadece önüne geçilir hemen merak etmeyin
Bilgekpn Busraaa1014 benim sancılarım düzenli olduğu için acil alındım bir de bebek çok aşağıdaydı . 2440 gr doğdu
Busraaa1014 Bilgekpn Kilosu gayet iyiymiş aslında kısa zamanda çıkar inşallah canım sen moralini yüksek tut. Benimde çok aşağıda dedi ama suanlik bişey yok. Cumartesi gideceğim. Ama altıma çok baskı yapıyor ve kasılıyor karnım rahat değil
Bilgekpn Kediannesi1 söylediler 3 gün gelir dediler ama göğüslerim çok süt doldu sızlıyor sağmal zorundayım mecburen sağıyorum bende
Kediannesi1 Bilgekpn gerçekten kendimi gördüm sende çok üzüldüm hepsi geçecek sıcak suyla masaj yap sonrasına sağım yapıp soğuk kompres uygulayabilirsin yine ebelere sor da bende işe yaramıştı böyle yönlendirdiler
_annee Kediannesi1 aa öyle mi cok saolun yaaa, ilk hamilelik die her duydugumu merak ediyorum korkuyorum ama sonra diyorum ki iyi düşün iyi olsun…
Bilgekpn Kediannesi1 duş felan aldım sıcak havlu sıcak su herşeyi denedim şimdi biraz daha iyi geliyor şükür
mbetuly ekc ben 34. Haftadayim ciger geliştirici igne vurulmadim doktor vs de bununla ilgili bilgilendirme yapmamisti hic ilk defa duyuyorum herkes oluyor mu bu igneyi
Firstmomfirstchild Bilgekpn yine güzel kilolu doğmus ben doğduğumda 2 kiloymuşum :) bak sağlığım cok yerinde. Bebisinde sağliklı olacak insallah
Zeynep0409 @Bilgekpn merhaba öncelikle hayırlı olsun inşallah çabucak geçer günler kavuşursunuz. Birşey soracaktım ciğer geliştirici doğumdan kaç gün önce vurulmuştu acaba
gamzecgr Bilgekpn bende çok işe yaradı siz de bir deneyin.Gün içinde sıcak su torbası koyun göğüslerinize sıcak kanalları açıyor.Sürekli rezene çayı ve elma hoşafi içtim bir de sade tahin helvası bunları sürekli tüketiyorum çok faydasını gördüm size de yarayabilir bir deneyin
umrumdadegil Bilgekpn öncelikle bebeğinize sağ salim kavuşursunuz inşallah korkmayın iyi olur Rabbimin izniyle 💜 sancılarınız kaç çıkıyordu nst de benimde 31 haftalık sancılarım çıkıyor 😥
ekc Bilgekpn Açıkcası doktorum erken yapılan iğne etkisini kaybediyor demişti, tecrübelerden faydalanarak gerçekten öyle mi diye merak ettim. Bana 1 gün öncesinde yapıcaz doğumdan dedi bekliyorum hala 31. Haftadayım