2 gün önce hastaneye yattım aşırı sancı ile ertesi günü acil sezaryene alınmak zorunda kaldım maalesef . Bebeğim şuan küvez de 2 hafta küvezde kalacakmış ne hissediyorum bilmiyorum şuan karnım boş kucağım boş sadece 5 dk görebildim kucağıma alıp koklayamadım o kadar minik ki zor bela süt sağmaya çalışıyorum güçlü durmaya çalışıyorum , yarın hastane çıkışım var nasıl bırakıp gideceğim hiç bilmiyorum . 3 doz ciğer geliştirici vurulmama rağmen ciğerleri gelişmemiş zaten haftası küçük olduğu için 36. Hafta ya kadar hastane de durmak zorunda dediler bu süreç nasıl geçecek hiç bilmiyorum ciğerim alev aldı .