ekc Bilgekpn Açıkcası doktorum erken yapılan iğne etkisini kaybediyor demişti, tecrübelerden faydalanarak gerçekten öyle mi diye merak ettim. Bana 1 gün öncesinde yapıcaz doğumdan dedi bekliyorum hala 31. Haftadayım
Birikii Bende 34+5 de doğum yaptım 10 gün küvezde kaldılar ikizlerim. 7 gün hiç kucağıma alamadım 7ci gün aldım ilk defa emzirmek için 10 cu gün taburcu oldular. Toparlanmana bak sütünü sağ götür Stok yap bu günlerde geçiyor hiç üzülme işlerini hallet uyu
Paradise1_ Bilgekpn bende bugün doğum yaptım 34+3 de ilk sağdım kan yoktu üçüncü sağmam da fark etmedik biberona bir baktık baya kan süt geliyor diye sevinirken gelen süte fe kan karıştı iki göğsümden de kan geliyor sağdıkça bebeğim Şuan küvezfe benim de solunum desteği alıyor
mbetuly ekc ben 34. Haftadayim ciger geliştirici igne vurulmadim doktor vs de bununla ilgili bilgilendirme yapmamisti hic ilk defa duyuyorum herkes oluyor mu bu igneyi
Enas2365 mbetuly az önce kitapta okudum 34. Hafta itibariyle ciğer geliştirici iğne vurulmuyormuş bebeğin ciğeri yeterince geliştiği için
Gokyas Bilgekpn dua et moralini bozma Allah ın izniyle sağlıkla kucağına gelecek bende 34+1 de doğum yaptım zor bi süreçti küvöz de kaldığında ama sağlıkla evimize geldik hatta 28 aylık olduk bile zaman su gibi geçiyor. Sen iyice toparlanmana bak eve geldiğinde daha çok yoracak bebiş seni
051020antalya bende 31+4 de doğum yaptım. bebeğim 980 gr oldu bir haftadır küvezde ilk defa bugün temasa izin verdiler. gerçekten çok zor 😢 Bilgekpn