Sema68 Allahım sağlıkla güzellikle gelsin , ben transferden sonra hep annecim sımsıkı tutunun bana sizi çok seviyorum anneniz çok güçlü sizde çok guclusunuz sarılın bana dedim sevdim karnımı , gelecekler güzel haberkerinizi lütfen 10 gün sonra yazınız 🥰 sema hanimcim duama ekliyorum sizi Allahım evladiniza kavustursun