Sema68 bu sefer Dr bana çok olumsuz konustu belkide olmayacak dedi , işyerinde evde sürekli akıyordu gözümden , sonra nasıl oldu bilmem kendime geldim başladım size yazdığım esmayi çekmeye , Zekeriya aleyhisselamin duasını okumaya, olacak dedim Rabbimin hazinesi sonsuz, ve rabbim verecek dedim verir inşallah değil bakın verecek dedim. Bu imtihandi ve bitti Allahım ben sırtımı sana dayadım hazinen sonsuz neolur hasretim bitsin evladımı ver sağlıkla dedim, beni kapından boş cevirmeyeceksin sen kulunu çokça sever rahmet sahibisin dedim ama ağzımda sürekli dua zikir, ve yoldan geçen muskulu olan üç bes birşeyler evladım için diyerek çok dağıttım , çocuk sevindirdim . Olacak öyle diyin öyle olumlayin busefe rolacak Allahım evladiniza sizi kavuştursun Allahım yureginizi ferahlatsin çok zor dışardan görüldüğü gibi değil yazarken bile gözlerim doldu evlat hasretini oyollardan geçen bilir, Allahım busefer verecek sizede umudunuz yüksek olsun