Sema68 transferden sonra kasık ağrısı bir gün iki gün sonra başlayıp hala devam ediyorsa iyi bir belirti , 2. Benim tutmadı bu tutmadı dedim yok dediler ne alaka hiç bir belirti yok ben vücudumu bilirim dedim gerçekten de olmadı.., kasık ağrım vardı sonuncuda hep, sonra 4-5 gün sonra tatlı bir bel ağrısı , ve enson iki gece idrara kalkınca dedim kesinlikle kuzum geliyor çok şükür . Var mı başka belirti