Kahverengi umrumdadegil doktorunuza sormakta fayda var doktorunuz durumunuza göre nasıl kullanacağınızı söyle çünkü ilk gebeliğimde ağızda 2 gebeliğimde fitil olaral kullan demişti doktorum durumuma bakarak
Beyzab95 umrumdadegil yok yok o ihtiyacı kadarını alıp geri kalanını dışarı atıyor 1 saat yatmana gerek yok min 15 dk max 30 dk yeter ☺️☺️
Beyzab95 umrumdadegil 🤣🤣 biraz işte akıntın artabilir korkma ilaçtan gelen fazlalıklar böyle minik parçalar görebilirsin ilacın dış kabuğunu falan ☺️
umrumdadegil Beyzab95 tamama canım teşekkür ederim bilgilemdirdiğin için 🥰 görünce bu ne derdim kesin geldi mi bişey bilmiyorum şuan ama
Beyzab95 umrumdadegil geçirir inşallah benim plasenta aşağıdaydı habire kanama lekelenme yapıyordu progestan kullandım 2 aya yakın o işte kasılmaları durduruyor rahim ağzı bile uzuyor işte ☺️☺️ çok güzel bir ilaç
e_blue_sky_a umrumdadegil çok kolay hiç çekinme zaten 5gune iyice alışırsın yere eğil koy …. hicbirsey olmaz korkma progestan iyi birsey
Anneyim5818 umrumdadegil 2 hamileligim boyunca da ağızdan alarak kullanmıştım. Hiç fitil olarak kullanmadm
Beyzab95 umrumdadegil 🤣🤣 aklına bir şey takılırsa sor perşembe bende gittiğimde bir daha progestana başlamayı isticem tek kötü yanı biraz şişkinlik yapıyor