umrumdadegil Kızlar üstünde kağıtta yutarak veya hazeneye koyarak kullanılır yazıyor doktorum söylemedi nasıl kullanacağımı nasıl kullanmam gerekiyor
seymaa7 umrumdadegil doktoruna bi danış istersen eczacı ağızdan dedi doktorum alttan dedi vajinal kullanacaksan kullandıktan sonra 1 saat falan ayağa kalkma da akmasın
Kahverengi umrumdadegil doktorunuza sormakta fayda var doktorunuz durumunuza göre nasıl kullanacağınızı söyle çünkü ilk gebeliğimde ağızda 2 gebeliğimde fitil olaral kullan demişti doktorum durumuma bakarak
Beyzab95 umrumdadegil hsshhdjsh benimde 😅 ben çok uzun süre kullandım progestanı ama ağızdan alma fitil olarak kullan çok daha etkili
umrumdadegil Beyzab95 mide bulantısı yapıyormuş sanırım ağızdan en iyisi bende vajinal olarak kullanayım 😂
Beyzab95 umrumdadegil bende hiç mide bulantısı yapmadı kanama olduğunda ağızdan alıyordum ama çok uyku yapıyordu 😅 zaten vajinal çok daha etkili fitil olarak kullan☺️
teacher-mom21 Fitil olarak kullan ve ileriye ittir gerçi ne olursa olsun bir miktarı geri çıkıyor korkma öyle olunca
umrumdadegil teacher-mom21 sabah akşam diye yazmış doktor. Amin inşallah 💜 akıntı olursa korkmayayım o zaman teşekkür ederim 🥰
teacher-mom21 Yanma yapıyor bazen fitil akıyor bazen su gibi akıyor ama iyi bir ilaç hepimize şifa olsun aminnn
seymaa7 umrumdadegil yan etki değil ama ilaç fazlasını geri attığı için tuvaletini yapmış kadar ıslaklık oluyor çoğu zaman günlük ped kullanabilirsin
Beyzab95 umrumdadegil yok yok o ihtiyacı kadarını alıp geri kalanını dışarı atıyor 1 saat yatmana gerek yok min 15 dk max 30 dk yeter ☺️☺️
umrumdadegil seymaa7 doktora da yazdım şimdi vajinal kullandım teşekkürler yattım hemen kullanınca inşallah iyi gelir