Momofelisa benimde 14ncu haftada atıldı. Dikisten sonra 1 gün yattım ertesi gün işine devam edebilirsin dedi. 22 ncı haftamdayım hala çalışıyorum.Dikisi normal hayatımıza devam edebilmemiz icin yapıyorlar. Kendini çok kısıtlama sakın. Ev işi yapmadigin süreç, uzun süre ayakta durmadigin süreç ve büyük tuvalete çıktığında ıkınmadan çıktığın süreç korkma sakın. Zaten açılma olduğunda kanaman baslicak, şiddetli ağrın olucak anlarsın yani..