Momofelisa evet bebeğimi 25 haftalıkken kaybettim..23 ncu haftada acil serklaj yapıldı ama 3 gün sonra serklaj kaynaklı bebeğin suyu azaldı.2 hafta sonrada doğum oldu. İkincide tedbir amaçlı erkenden yapıldı..Bazı şeylere dikkat ettiğin süreç Allah’ın izniyle dikişle normal hayatımıza devam edebiliyoruz.. Dediğim gibi açılma başlarsa dikiş olduğu için ağrılı ve kanamalı olucakmış, ordan anlayabilirsin, o zaman yatiş veririm dedi bunun dışında doğuma kadar çalışabilirsin sorun yok dedi. 1 buçuk hafta sonra detayliya giricez. Serklajdan sonra rahim uzunlugum arttı. 34 mm di 38 e çıktı bakalım detaylida kaç çıkıcak..