Sfyhtpglu ben zaten derin hunileşme ve 21mm ile 24+2de olmuştum serklaj , ve rahim ağzı uzunluğu diye bir şey kalmamıştı bende 🤭 bildiğiniz kanala dayamıştı kafasını doktorum bana iğne ve ilacı 36da bıraktırabildi 🤭 dikişlerini öncesinde almayacağım dedi o yüzden normal doğum kararı aldığımızda 38+0 günü sabah 7de suni sancı ile doğumu başlattı zaten düzensiz sancılarım vardı , sonra dikişlerimi aldı , alır almaz 2-3cm açıklık vardı zaten dikiş korumuş dedi doktorum da🙏 sonra3cm oldu açıklık 4oldu , yumuşama arttı ve sonra süreç durdu maalesef akşam 18.00e kadar bekledik bizim oğlan bir durdu pir durdu 🤭 mecbur sezeryana döndük ama en azından denedim keşkem olmadı önemli olan sağlıkla kavuşmak diyr düşünüyorum 😇 bende dikişler alınınca çok kolay doğururum diye düşünenlerdendim ama doğuramadım maalesef 🤭🤭🤭