Sfyhtpglu merhaba kızlar benm daha önce 21 haftalık kaybım var bu gebelikte 14.haftamda dikiş atıldı. Genelde yatarak geçirdim kayınvalidem ve annem baktılar baan. Ben hiç iş yapmadım yemek yapmadım bulaşık mak yerleştirmedim. Evin içinde gezindim çamaşır topladım oturdum arkadaşlarıma gittim geldim.yeri geldi araba ile markete bile gittim. Şuan 35+5 im aşırı ağırlaştım bebeğim kasıklarımda. 35i gördüm yeni güncellemeler yüklendi. Dönemiyorum yürüyemiyorum o derece. Önceden ağrım var diyorudum, şuan yaşadığım ağrıların yanında önceki ağrılarım hiçmiş resmen diyorum :) ocağın başı doğum gözüküyor inşallah günümüzü tamamlayalım vaktinde doğum yapalım..