ozgekader Birine salak demiş. Başlı başına ayıp. Diğerleri gibi şöyle yaparsan suç böyle yaparsan değil şeklinde akıl mı vermeliydim? Buranın en büyük sorunu zaten bu. Birine hakaret eden, ardından hakaret edip kalp kırdığı için değil dava açılacağı endişesi ile soru soran birine ancak böyle cevap verilir. Kesinlikle özür dilemeli. Dava için değil, karşısında mahalle arkadaşı varmış gibi davrandığı için. Kimse kimseye hakaret edemez.