ozgekader Ben söyleyecek olsam söylerim, niyet okumaya çalışmayın bence. Ben buradaki herkese siz diye hitap eder saygıyı korurum. Sizler canım, balım, kuzum gibi ifadeler kullanıldığında söylenilen şeyin kibarca olduğunu düşünüyor olabilirsiniz ama ben gayet net biçimde fikirlerimi ifade edebiliyorum. Mahalle arkadaşıma davranıyor gibi davranmadığımın siz de farkındasınız, uyarı niteliğindeki sert cümleyi mahalle arkadaşımıza kuramayız çünkü bunu anlayabileceğinizi düşünüyorum. Çünkü bunu siz böyle söylediniz. İyi akşamlar diliyorum. 😌