ikiprensannesi53 Geçen biriyle tartıştım sadece ağzımdan kötü laf olarak salak çıktı seni mahkemeye vericem göreceksin sen eline mahkeme kağıdı gelecek dedi simdi soruma gelecek olursam SALAK denildi diye mahkeme açılır mı
teachermom1 ikiprensannesi53 Açılır tabi. İnsanlara hakaret etmeden iletişim kurmayı öğrenin siz de. Kimse sizin mahalle arkadaşınız değil, alttan almaz. Kendisinden direkt özür dileyin.
tugcesakzci ikiprensannesi53 Evet açılır. Salak bir hakaret ve kafanıza göre insanlara hakaret edemezsiniz. Hakaret davaları bu şekilde ve bu sebeplerden açılıyor zaten. Kimse sizi salak dediniz diye hapse atmaz da dava sonucu hakaret ettiğiniz kişinin talebi doğrultusunda tazminat falan ödersiniz
ozgekader teachermom1 peki sizin bu kaba konuşma cüreti nerden geliyo karşınızda 40 yıllık arkadaşınızmı var emreden gibi birde direkt özür dileyin diyorsunuz bence sizde özür dilemelisiniz Şuan çok kaba çok saygısızca
Derinnmom ikiprensannesi53 hemen tamam demişsin 😂 kız madem bu kadar sakinsin ne diye diğerine salak dedin ki? Tartışmanın konusu neydi
edasontr ikiprensannesi53 acsada hic bişey olmaz bosuna ugrasır 😂 adaletmi var adam olduruyolarda ckıyolar
mavibirruya tugcesakzci peki birisi beni vatsaptan veya normal mesaj yoluyla rahatsız ediyorsa sürekli paragraf gibi mesajlar atıyor huzur kaçırıcı cümleler kuruyorsa bu kişiyi mahkemeye verebilir miyim?
Altin23 ikiprensannesi53 evet salak bir hakarettir ama salak olduğunu düşünüyorum dersen hakaret olmaz bence sadece bir görüş bildirmiş olursun😂
emelslmn ikiprensannesi53 eniştem savcı bunun gerizekalı mısın sen? versiyonunu sormuştum dava açılır mı diye. açılır ve tazminat ödenir dedi ama bazı savcılar da takipsizlik verir dedi. Kendisi bu tip davalar çok kullanıldığı için takipsizlik veriyormuş ama savcıya göre değişir tabii.