Gulkar birmeleginannesi_ 2.hamilrligim ve 2.oksapar ignelerim kesinlikle bacak mahvediyor 23 haftadır göbek yapıyorduk şimdi bacağa geçtik resmen hoplattı beni en iyisi göbeğin etli kısmı üç parmak aşağı sağ sol
Kubradagdevren Gulkar göbek deliğine baş parmağımı koyup serçe parmağım nereye geliyorsa oraya yapıyorum eşim de insülin kullanıyor uzun süredir kendisi öğretti koldan da aynı şekil omuzdan 5 parmak ölçüyorum ama hiç bacaktan denemedim
birmeleginannesi_ Kubradagdevren hadi ya.. ne bileyim denemedim ama denicem artık ya çünkü kolum çok morsriyo
Kubradagdevren birmeleginannesi_ sana yazık günah kuzum ❤️🩹kaç yaşındasın ilk gebeliğin miydi bu neden oksopar verdileer
birmeleginannesi_ Kubradagdevren yok bebeğim ilk bebeğimi kaybettim 8+5 de sonra pıhtılaşma testi oldum pıhtılaşma yokmus ama bir hormonum tetikliyormus doktor riske atmak istemedi o yüzden başladı buna
Kubradagdevren birmeleginannesi_ benim tam 5 düşüğümden sonra benim araştırmalarım sonucuyla yapıldı testler onun sonucuyla verildi clexane da kullandım oksapardan önce enox var birde iğneleri oksaparw göre daha kalın gibi en çok oksapardan memnun kaldım
Kubradagdevren birmeleginannesi_ kişiden kişiye değişir işte canım benimkide koldan yapınca biraz yanıyor başlarda bende çok sıkıntj çektim bu yanmasından da sonra alıştım 1.5 ay oldu hemen hemen kullanıyorum
Shurupp Kızlar peki sizinde top top oluyor mu karnınız benim iki taraf da taş gibi oldu bugün koldan yapmaya başladım bi taraf hareket ettikçe acıyor kaç güne geçer acaba
Kubradagdevren Shurupp kolumda olmuştu saf alkolle ya da kolonyalı pamukla biraz masaj yaparsanız iğneden sonra morluk dahi olmuyor o topluk dediğiniz iğneyi yavaş batırdığınız ya da yavaş çektiğiniz için ödem olmuş olabilir benimde öyleydi çünkü 1 haftaya kadar geçer
Gamzelit birmeleginannesi_ kız sen 9 ay olsan ikiz olsan karnın gerim gerim gerilse bebişe bişi olmaz çünkü düşünsene 7 kat kesiyorlar sezeryan da,o minik bi iğne korkma herşey onun için zaten💐🕊
Aysnr11 birmeleginannesi_ Ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum göbekten yapıyorum arada morarma oluyor hatta bazen iğneyi çektiğimde kanıyor da normal yani morarma için buz uygulayabilirsiniz ben ilk başlarda uyguluyordum morarmıyordu sonraları erindim buz koymaya alıştım sürekli göbeğimin çevresinde farklı farklı yerlere yapıyorum 😇
Zmrnr birmeleginannesi_ bende kullanıyorum direk göbekten başladım hafif morarmalar oluyor ama çok bir acısı yok sadece vururken ilacın hafif yanması oluyo . Korkmanıza gerek yok
birmeleginannesi_ Aysnr11 ben kocama güveniyorum kendime asla😂😂 hayatımda bir kere babama vurmam gerekti iğneyi sokamadim adamı felç edicektim yok bı daha kalkismam 😂😂
Aysnr11 birmeleginannesi_ 😂😂 Elimden gelse kalçadan iğneyi bile kendim yapmak isterim o derece kimseye güvenemiyorum mecbur kalmadığım sürece de yaptırmam zaten. Doğumda da diyormuşum çekin elinizi ben yaparım 😂😂😂