Aysnr11 sen otur ameliyatı da kendin yap bebeğim 🤭🤭 ay yok bende bu cesaret 😂😂 küçükken bademcikten çok çekmiştim iğne yiyiyodum sürekli ondan dolayı artık fobi oldu bende bide damar sıkıntım var çok ince genelde patlar falan ondanda bı korku var o yüzden iğne göresim yok 😂😂