birmeleginannesi_ Mekklc bende göbekten korkuyorum çocuğa zarar vermekten psikolojikmen o yüzden direk kola başladım inşallah kol dayanır buna 8 ay :) bende bacaktan hiç denemedim
Mekklc birmeleginannesi_ göbekte yağ olduğu için kol kadar acı ya da yanma olmuyor kolumdan bir kere oldum tövbe ettim. 😅 Ama göbüşden yapmaya başlayınca şimdi bizim yaramaz da hemen tekme atıyor sevmiyor iğne olmamı 😅
Ssszzzeynep Oksaparın muadili enox var eczaneden alırken onu al dene daha az yakıyor, bir de kesinlikle göbekten acımıyor kol daha zormuş
Gamzelit birmeleginannesi_ merhaba canım ben tüp bebek gebesiyim ve ben şuan 1 aydır kullanıyorum ilk kutuyu yani 10 taneui koldan vuruldum ama deliriyordum aşırı yakıyodu ki düşün tüp bebekte o kadar iğne kullandım ama hepsi 1 tek ona bedeldi kollarım boydan boya morardı sonra göbekten iğnem bitince göbeğe geçtim ve aşırı rahatladım birazda yağlı göbek bölgesi ya o an iğne girme acısı oluyor biraz hassaslaştı diye sadece o ama kolumda aşırı yakıyordu göbekte vurunca da birkaç dk kolonyalı pamukla bastırıyorum morarmıyo pek 1 2 tanesi morardı şimdiye dek bence dene bacaktan da çok korktuğum için şuan göbekten devam bende 💐
Gamzelit birmeleginannesi_ hayır o minicik bi iğne zaten canım emin ol yağ katmanına anca temas ediyordur
Yavrum_herseyim birmeleginannesi_ hiç korkma canım ben oburr gebeligimde de kullandım şimdide gebeligimin başından beri kullanıyorum morarmalar yanma hepsi normal
birmeleginannesi_ Yavrum_herseyim ben ilk defa kullanıyorum bide iğneye fobim var ondan tedirgin oluyorum morarinca 🙉
Yavrum_herseyim birmeleginannesi_ bende öyleydim ama insan nelere alismiyor ki bak kendimiz vuruyoruz bide
Kubradagdevren birmeleginannesi_ Fatma sen hala bu konuda mı kaldın hayatımmmmm az kaldı nerdeyse ben gelip vurucam göbüşündenn
birmeleginannesi_ Yavrum_herseyim ay ben kendim vuramiyorum iğne fobim var benim ben iğneyi batiramiyorum :) Allah’tan eşim vuruyo yoksa her gün sağlık ocağına giderim herhalde korkudan 🤦🤭
birmeleginannesi_ Gamzelit acaba denesem mi en azından 2 aylığım şuan 3-4 ay olana kadar zten baliketliyim göbeğim var baya anca buyur çocuk bence karnıma kadar
Gamzelit birmeleginannesi_ kız sen 9 ay olsan ikiz olsan karnın gerim gerim gerilse bebişe bişi olmaz çünkü düşünsene 7 kat kesiyorlar sezeryan da,o minik bi iğne korkma herşey onun için zaten💐🕊
birmeleginannesi_ Kubradagdevren aşko biri cevap verince cevap veriyorum o yüzden konu sıcak kaliyo yoksa devamke yani 🤭🤭
birmeleginannesi_ Kubradagdevren yok bu hafta denicem ama bır iki ay ordan yapar sonra kola tekrar geçerim diye düşünüyorum
Kubradagdevren birmeleginannesi_ canım sen neden öyle yapıyorsun ki ödem olur her gün bir yerinden yapsana kaç haftaya kadar kullanacaksın bak emin ol bir arkadaşımız yag katmanına anca değiyordur o kadarcık iğne ta karnının içine girip bebeğine neden zarar versin velevki öyle bişey var doktorlar kesinlikle göbekten yapmayın der ki özel takipliyim doktorum göbekten hariç başka yerden yapma heön canın acımaz hemde morluk çok hızlı iyileşiyor koldaki gibi koyu koyu olmuyor
birmeleginannesi_ Kubradagdevren hadi ya.. ne bileyim denemedim ama denicem artık ya çünkü kolum çok morsriyo