Sinemarya58 Mercimeek çok kötüyüm adım atamıyorum ne olacak bilmiyorum canım iğne vuruluyorum sürekli ama artık faydası yok
Sinemarya58 Mercimeek 2 doz ciğer geliştirici vuruldum haftalık rahim kasılmalarını önlemek için bir iğne daha vuruluyorum
aktmr0 Mercimeek bak ilk defa duyuyorum bunu. Doktor herhangi birşey yapmamı istemedi. Sadece şekerin var mıydı dedi. Ben de yok dedim bu kadar. Ama şimdi böyle olunca içime bi kurt düşmedi değil
Mercimeek aktmr0 benimde glukoz güzel çıkıyor şeker yüklemem güzel çıkıyor bebek önden gidiyor bende bir baktırayım dedim içime kurt düşünce baktırdım diyabet hastası çıktım 😂😂 sonra dikkat ettim felan 6.1 e düştük
Sinemarya58 Mercimeek ah bu bebişler doğmadan çektiriyorlar ama sağlıklı olsunlarda hiç bir şey istemiyorum
Sinemarya58 Mercimeek Banada Nidicard verdi canım önceden 4 saate bir içiyordum şimdi 3 saate bir iç dedi
1yenianne11 Mercimeek size bişey danismak istiyorum bende 30+0 im arada karnım taş gibi oluyor sancı ağrı gibi bişey yok ama gobegim geriliyormus sanki toplaniyormus gibi oluyor korkuyorum böyle olunca normal mi bu
Sinemarya58 Mercimeek Banada çok ağır geliyor canım biraz önce acilden geldim eve açılmam başlamış sancılarım çok sıkılaşmış yatış önerdi ama yatamadım kızımdan dolayı suyun gelirse ya da ters bir durum olursa beklemeden gel dedi
Mercimeek 1yenianne11 kuşum muhtemelen o bebişindir ama için rahat etsin diyorsan doktoruna bir sor çünkü sancı olunca şiddetli ağrılarda oluyor
1yenianne11 Mercimeek devlet takipliyim malesef doktorum bana Özel değil 🥺 karnım taş gibi oluyor hareketlerini hissediyorum ama garip de hissediyorum dediğim gibi ağrım yok arada aşağıya baskı yapıyor sonra geçiyor
Sinemarya58 Mercimeek hemşire doktoru aradı odadan çıkarken açılma başlamış hocam nst attım diyerek çıktı canım