merii10 ben yaptırdım cıkmadı 33 haftada tekrar bi bakalım dediler 3 aylık kan sekerıne bıle bakıldı yine yok iste gecen hafta gittim 34+5 de bebeım 2 hafta ileri gitmiş seker var dedi bende alet aldım aclık 75 ile 100 arası benimde yediklerime dikkat edersem cok iyi etmezsem 180 buldu dun gece 11 de olctum var oldugunu anladım 35+4 deyim son zamanda cıkarmıs bazı gebelerde bende cıktı maalesef sizin de var sanırım aclık degıl de tokluk sıkıntı bende de bugun gunde 7 kez olcum yaptım dikkat ettim en yuksek 141 cıktı oda aksam Saat 11 de olcumumde bu sekılde gidersem kendim dusurebılıyorum eger dusuremezsem dahıliyeye gidıcem bakalım zaman su gibi gecsın de saglıkla almayı nasip etsin Rabbim hepimize 🤲💕