Allah kolaylık versin zor Doğum gecirmissinz ama kızınız yanında Cok sukır bende Doğum yaptım sezeryan oğlum oldu yanımda Cok sukur sezeryan bana cok iyi geldi herkesin anlattığı gibi değilmiş ben sezeryan olup 7 saat sonra kalktım yürümeye başladım bol bol yürümem gerekti cok şükür Cok ağrım yoktu hemen emzirdim bakabildim rahat olmustum annem bole beklemiyordu Cok şükür Allah kolaylik verdi diye hamdolsun eve gelip beşiğe yatırabiliuorım alabiliyorum emziriyorum sutum 1 gün sonra gelmeye başladı Allah herkese nasip etsin isteyene versin herkese Allah kolaylik versin insallah herkesin hayırlı Doğum olsun ya normal ya sezeryan ☺☺🙋🏼🙋🏼🙋🏼