Tanura size çok katılıyorum hiç sezeryana girmeyenler bile o kadar önyargılı kulaktan dolma bilgelerle konuşuyor ki sanki sezeryanla doguran doğurmamış gibi geçen biri normal doğurmayan dogurdum demesin yazmış ne saçma mesele dogurmak mı en zorunda bile 1 aya iyileşiyorsun mesele bakmak büyütmek ben çok denedim normal Doğum olsun diye neler neler yapmadım olmayınca olmuyor demekki 43 . Haftam bitti mecburu sezeryan oldum bebeğim zehirlenmesin diye ve 2. Gün ayağa kalktım 5 günden sonra normal temizlik ev bebek yemek devam ettim ama kuzenim normal Doğum yaptı çok dikişi vardı 2 ay bakamadı bebeğine kişiden kişiye göre değişiyor