Herkese allah hayırlı doğumlar verdin herkesin bünyesi o anki durumu şartları farklıdır kimse moralini bozmasın ben niye normal yaptım yada ben niye sezeryan yaptım diye çünkü insanlar normal doğum dedikçe sezeryan yapan anneler zaten lohusalığın etkisiyle ben yetersiz bir annemiyim, neden normal yapamadım anne değilim diye düşünüyorlar yada tam tersi o yüzden herşey olabilir doğuma giderken tamamen beklentisiz hayırlısını isteyerek girin. Ne şekilde olursa olsun bebeğinizin sağlıklı olmasını dua edin.