Kesinlikle koymam çok gereksiz bence, birisini düşünerek onun ismini koymak üzerine direk o kişinin enerjini çekiyor bence. Zaten ne gerek var kii yeni bir isim koymak varken minicik coguga Muharrem ismini yakismtiramadim hiç ben. Yanına başka bir isimde koysaniz bu sefer çok uzun olacak çocuğa eziyet.