ebrarmom08 küçücük bebeğe Muharrem ya da benzer bir isimle seslenmek bana garip geliyor, ayrıca bir lise öğretmeni olarak söylüyorum çocuklar dede ya da benzeri kişilerin isimlerini sevmiyor kullanmak istemiyor bir de sınıf arkadaşları tarafından zorbalanıyorlar. Doğruluğu ya da yanlışlığı tartışılır ama durum budur.