ebrarmom08 ilk oğluma kayinbabamin ismini koydu eşim tabi yanına bende isim buldum iki isimli ,ikinci oğluma ismini ben koydum kendi ismimde eşimin ismi de nene dede isimleri benim huyum babaannem,esimin huyu daaynı dedesi ,çocuklarımız bari farklı bı kader ve karakterle yurusunler