Figenaymaz _almirasmom valla biran karşıma çıktın şaşırdım doğrusu bayadır videolarına denk gelmiyordum canım seni gördüğüm iyi oldu dikkat et bebislere kontrollerini ihmal etme
_almirasmom Figenaymaz sagol canım benım dıkkat edıyorum cok sukur dusuk rıskım kalkmıs ortadan kanama alanım ıcerde durmus sabah aksam progestan almaktan nevrım dönmüştü zaten🥹
Minnosko Busra99999 evet cok ilgili bir doktor çekinmeden her şeyi sorabilirsiniz siz sormadan anlatıyor zaten hemen cep numarasını verdi kanama vs olursa aramam icin ne zaman arasam ulaşabildim hiç sorun yaşamadım
Kgndus Mrcmkmrv2 merhaba bende bursadayım merkezde oturuyorum sanırım doğumu en yakın benim aranızda Ocak annesi 🤭🥰
Petriks Merhaba bende bursa Osmangazi’de oturuyorum 29+4 Şubatta olucak doğumum 🥰 Medicana ya gidiyorum bende Fatma sezgin doktorum
Busra99999 Petriks Fatma hanımdan ne kadar memnunsunuz Okan bey e gidiyodum bende ayrıldı maalesef Fatma hanım hakkında İnternette bazı olumsuz şeyler okuyunca aklım karıştı açıkçası
Minnosko Busra99999 yok canım duymadım ama ne kadar çok hasta o kadar sezaryan yönelimi demek bence 😀
Petriks Busra99999 Ben olumsuz birseyini gormedim iyi enerjik bir kadın ilgili. Ben pınar hanımı çok istemiştim çok iyi bir doktor çok memnundum ama doğumlara girmediği için devam edemedim 6. Ayımda Fatma hanıma geçiş yaptım şuan 8. Aya girdim Fatma hanımla devam ediyorum sizde gidebilirsiniz Busra99999
Figenaymaz _almirasmom benimde 11 haftada çıkmıştı düşük riski hem progestan hem iğne hemde kasilmamasi için magnezyum kullanmaya başlamıştım kızını çok kucağına almamaya çalış Allah’ın izniyle düzelir canım
birLinaannesi Mrcmkmrv2 merhaba 🥰🩷🙏🏻 Bende Nisan sonu mayıs başı annesiyim 🙈 19 haftalığız🥰 Yıldırım Doruk takipliyiz 🙏🏻
Minnosko Mrcmkmrv2 şahin beyi düşünmüstüm ben ama kanamam vs olunca simdi yüksek riskli gebelik uzmanına gidiyorum. Acıbadem sigorta doğumu karsılıyor mu? Ben uygun bir poliçe bulamamıştım. Bence acıbademe baska dr gelecek yeniyılda öyle düşünüyorum