Mrcmkmrv2 Buluşma ayarlayalım, ben burda nilüfer hasanağadayım kızlar. Acıbadem tuğ berk hocaya gidiyordum medicanaya geçiyorum dedi, acıbadem giden var mı
Minnosko Mrcmkmrv2 ben canım ben de tuğberk hocaya gidiyordum ama medicanaya geçtiği icin devam etmeyeceğim
Kg16 Bende Nilüfer özlücedeyim. Pembe maviye gidiyorum. Çok memnunum. Doktorları ve çalışanları ilgili davranıyor. Doğum paketi yapmayı düşünüyorum ama Acıbadem hakkında da güzel yorumlar duyuyorum kararsız kaldım.
Minnosko Kg16 canım ben değiştiriyorum doktorumu cünkü medicanaya gitmek istemiyorum randevular cok kısa ve cok kalabalık, mehmet özgür akkurta gideceğim cumaya randevu aldım arkadaşım pembe mavi de calısıyor cok iyi oldugunu söyledi
Meloo123 Kg16 merhaba bende pembe mavı nevin hanıma gidiyorum 10+ 5 iz şuan doğum paketı aldık cok memnunum
Figenaymaz _almirasmom valla biran karşıma çıktın şaşırdım doğrusu bayadır videolarına denk gelmiyordum canım seni gördüğüm iyi oldu dikkat et bebislere kontrollerini ihmal etme
Minnosko Busra99999 evet cok ilgili bir doktor çekinmeden her şeyi sorabilirsiniz siz sormadan anlatıyor zaten hemen cep numarasını verdi kanama vs olursa aramam icin ne zaman arasam ulaşabildim hiç sorun yaşamadım