Minnosko Mrcmkmrv2 şahin beyi düşünmüstüm ben ama kanamam vs olunca simdi yüksek riskli gebelik uzmanına gidiyorum. Acıbadem sigorta doğumu karsılıyor mu? Ben uygun bir poliçe bulamamıştım. Bence acıbademe baska dr gelecek yeniyılda öyle düşünüyorum
Mrcmkmrv2 Minnosko bizim doğumu karşılıyor, muayene yüzde 20,ama hala yeni Dr konusunda emin olamıyorum, elif hocada hamileymiş, sadece tuğ berk beyin yerine gelecek Dr dan umutluyum
Meloo123 Kg16 merhaba bende pembe mavı nevin hanıma gidiyorum 10+ 5 iz şuan doğum paketı aldık cok memnunum
Kg16 @Meloo123 aaa çok sevindim bende Nevin hanıma gidiyorum çok memnunum 🥰 Doğum paketi ne kadara anlaştınız 7+6 benimde
Meloo123 Kg16 biekaç hafta oldu anlaşalı sınırsız muayne ve bazı kan tahlıllerı bebeğin ilk muaynesi birkaç bişey daha var 60 bin tl ye anlaştık ama fıyat aralık sonuna kadar gecerlı demıstı nevın hanım persembe gunu randevum var hatta ☺️ cok memnunum ablamda onda doğum yapmıstı istediğim zaman ulaşabiliyorum
Kg16 Meloo123 Teşekkür ederim ☺️ Bende geçen hafta kontrole gitmiştim 7 haftalıktı 62 bin nakit 66 bin taksitli fiyat verildi. Sanırım covid olmazsa gebe okulu ve pilateste içinde olacak inşallah olur. 🤭 Sadece oda süsleme içinde değilmiş o da çok önemli değil.
Zeymur1693 Bende 18 hafta . Pembe mavi feride hanıma gidiyorum nevin hanım tüp bebeğimi yapmisti.50 bine doğum paketi aldık.2 ayı geçti alalı.
Meloo123 Zeymur1693 haftanız yüksek oldugu için o fiyatı düşmüşmüşlerdir belki biz 2 hafta once aldık 60 bin tl hiç indirim yapamadıklarını söylediler bende nevin hanıma gidiyorum feride hanımla beraber calışıyorlar nevin hanım cok iyi bir tüp bebek uzmanı ama bizim normal gebelik ablam memnun oldugu için gitmiştim bidaha bırakmadım
Zeymur1693 @"Melo Meloo123 o123″#p30681292 evet nevin hanimda çok iyi. Hastane de genel olarak iyi bende 8 haftalıkken aldım kalp atışını duyduğum gibi.
Kg16 Nevin hanımın Feride hanımla birlikte çalışması da çok güzel. Benim en korktuğum şey klinik doktorlarının yurtdışına çıkmasıydı bu sebeple hastane tercih ettim. Nevin hanımın kızı Amerika’da okuyormuş şubat ayında Amerika’da olacakmış bu sebeple Feride hanıma yönlendirdi. Pembemavi nin çoğu doktorunu tanıyorum aile ortamı var. Hepsi çok ilgililer. Çalışanlarda güleryüzlü ve yardımcı oluyor. Özellikle hemşirelerden Habibe Hanım ve Merve Hanım çok ilgililer. Eşimin ablası da Nevin Hanıma gidiyordu. Herkes çok memnun kaldı. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye edebilirim.
Zeymur1693 Kg16 evet benim en büyük şansım kuzenim orda bebek hemşiresi. Doktorlar da hemşireler de ayrı ilgili . İlk bebeğim 9 sene sonra oldu.feride hanımın ictenligi beni kendine bağladı onun yeri ayrı.
Figenaymaz _almirasmom benimde 11 haftada çıkmıştı düşük riski hem progestan hem iğne hemde kasilmamasi için magnezyum kullanmaya başlamıştım kızını çok kucağına almamaya çalış Allah’ın izniyle düzelir canım
_almirasmom Figenaymaz duzelmıs canım dusuk rıskım kalkmıs kanama alanı durmus 6+4 dun gıttım bı tık buyumus cok sevındım sım dı gene kan sulandırıcı ya devam progestanı sadece gece alacagım🥹🐣
Petriks Busra99999 Ben olumsuz birseyini gormedim iyi enerjik bir kadın ilgili. Ben pınar hanımı çok istemiştim çok iyi bir doktor çok memnundum ama doğumlara girmediği için devam edemedim 6. Ayımda Fatma hanıma geçiş yaptım şuan 8. Aya girdim Fatma hanımla devam ediyorum sizde gidebilirsiniz Busra99999
Figenaymaz _almirasmom çok şükür canım çok sevindim senin adına geceleri kullanırsan daha dinç hissedersin kendini inşallah
_almirasmom Figenaymaz artık gece alcam durdugu ıcın sırf dusuk rıskı dıe gunduzlerı de al dedı doktor artık almıcam🥹