Fatley Salihaaa Umarım önce cesaret edip amiosentez yaptıracağım günü bekliyorum sonra sonuçlar bakalım hayırlısı. inşallah sizin de sonuçlarınız iyi çıkar
YadeOmer Fatley riskli mesela 1/100 diyelim bu 100 bebek de 1 hasta olabilir demek. İhtimal testleri sonuçta. Serin tutun içinizi sağlıkla doğar inşallah yavrularımız 🙏
hunilimom Krispiim16 16 +2 yiz bizde haziran başı doğum inşallah cinsiyetini öğrenmedik ay sonu öğrenicez inşallah gosterirse😍
sdkln 13+4 olduk bizde❤️ 11+5te kemik yapısından erkeğe benzetti doktorum ama Cuma kontrolümüz var 14 haftalık oluyoruz net belli olur umarım😍🙏 Bu arada hala bulantılar halsizlik uyku hali devam ediyo bende😣
Nills Krispiim16 bende 14 haftalığım. Haftaya cinsiyet için gitcez ama bakalım öğrenebilecek miyiz. Benim gibi çok midesi bulananlar var mı acaba? Mide bulantısı ve ağızda kötü bir tat yaşıyorum sürekli. Salatalık yiyerek yaşıyorum 😀
Suvinella Nills bende 14+3 üm mide bulantım henüz geçmedi hiç bitmedi zaten arada hafifler gibi yapıyo yani akşama kadar sürmüyo az daha sabır diyorum napim☺️
Tuem12 Nills bende 13 haftalk hamileyim yemek yemekten korkuyrm yediğim andan sonra öğürme ağzımın tası değişiyro bulantı kusma allaha şükür yok
Hayriyeguzey Krispiim16 herkese merhabalar bizde 32 haftalık olduk 🙏 daha alışverişe başlamadık inşallah bu hafta sonu başlıycam çok heycanlıyım ve oğlum olucak inşallah rabbim hepimizin evlatlarını kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏😘
Krispiim16 Hayriyeguzey inşallah canım sağlıkla kucağına almak nasip olsun ben almadan duramadım 😂😂 hepsini bi anda almak zorlamaz umarım canım 🙏🏻
Mehtapsergen SuAte söylemediler bisey ama suyum gelimis Fark bile etmediler Okadar Test yapmalarina Ragmen
Krispiim16 Fatley inşallah güzel haberi duyarsın ve sağ sağlam kucağına almak nasip olur canım 😌 ama amniyosentez sıvısı için erken bi karar değil mi
Fatley Krispiim16 16 ile 20 haftalar arasında yapılıyor benim de doktorum 16.Hafta da yapalım dedi bekliyoruz işte ocak başında yapılacak inşallah hayırlısı ile güzel bir operashj olur ve güzel haberler aliriz
Aski Krispiim16 aynı zamanda emziriyorum biraz hafif geçiyor normalde çok ağır bulantı ve 8. Aya kadar sürer bakalım nasıl olacak inşallah bulantım geçer 2 haftaya senin nasıl
Krispiim16 Rukiyecndr inşallah canım sağlıklı bir şekilde kucağına almak nasip olur allah gönlüne göre versin canım 😌içini ferah tut canım
548262 12de kız gibi demişti 15+5 kesin kız dedi bir oğlum var hayırlısıyla sağlıklıda doğsun başka bir şey istemem .herkese hayırlı bir hamilelik diliyorum🤗🥰