Krispiim16 valla ben iyiki almisim diyorum havalar soguk yagmurlu disari cikasim yok marta kadarda soguk olur gobegimizde buyucek marttan snrada bisey kalmiyo zaten hangi birine yetiscez. Bizimde babamiz cok hevesli gezmeye goturuyo beni bebege biseyler alip geliyoruz ☺️