Filiz_76 evet canım sebebini sordum yani soğuk mu almışım ne olmuş diye hamileler sık sık olur dedi doktorum her şeyden kapabilirmişiz kendi girdiğimiz temizlediğimiz tuvalletten bile kapma olasılığımız çok yüksekmiş normal bişey yani ama bi toz verdi bir geçere toparladım ben. Hatta her ay ve ya kendini bu şekilde hissettiğin zamanlar de bu tozu suya karıştır iç demişti.